Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Λίγες μέρες στην Αθήνα

Είναι 16.7.10 στις 11.30 το πρωί και είμαι μέσα στο τρένο για Αθήνα. Φεύγω για ένα 4ήμερο με ανάμεικτα συναισθήματα. Πηγαίω χωρίς να ξέρω το τι με περιμένει, ποιον θα συναντήσω, πρόσωπα καινούργια ή παλιά...! Ταξιδεύοντας πάντα με Massive Attack να παίζει στο Ipod, τη τσάντα μου με κανά 2 ρούχα, τη τσάντα της Herbalife και τη κονκάρδα στο μπλουζάκι να γράφει:

"Έλεγξε το βάρος σου τώρα! Ρώτα με πως!"

Τελικά όλο το θέμα της Herbalife αξίζει...; Αύριο έχουμε ολοήμερη εκπαίδευση σ' ένα ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης.
Στη τελική είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να δω αν μου ταιριάζει ο κλάδος του Marketing και της διαφήμισης. Σκέφτομαι να τον ακολουθήσω παίρνοντας πτύχείο,θα δείξει...!

Λίγες μέρες μετά...

Είναι 22.7.10 στις 14.45 και βρίσκομαι πάλι στο τρένο επιστρέφοντας Θεσσαλονίκη. Δεν είχα σκοπό να μείνω τόσες μέρες Αθήνα, αλλά τελικά θεωρώ πως όλο αυτό το ταξιδάκι άξιζε τον κόπο.
Μέσα από το μονοήμερο πήρα πολλές πληροφορίες για τη συνέχεια γνωρίζοντας πρόσωπα από πολλά μέρη της Ελλάδας. Βλέποντας άτομα να θέλουν πραγματικά να μας βοηθήσουν να προχωρήσουμε, μου έχουν φύγει οι αμφιβολίες για την εταιρία. Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Ντίνα Βιδιαδάκη την αναδοχό μου για τη προσφορά της!
Σίγουρα θα ακούσω και στο μέλλον διάφορα σχόλια (αρνητικά και θετικά) για τη Herbalife, σκοπός μου όμως δεν είναι να πείσω κανέναν και για τίποτα. Όσοι ενδιαφέρονται ευχαρίστως να τους ενημερώσω γι' άυτό που κάνουμε.

Μερικές φωτογραφίες απο το μονοήμερο την ώρα της μικρής βραβεύσης:










Υ.Γ.: Μην ξεχάσω να ευχηθώ χρόνια πολλά στο Ελενάκι η οποία σήμερα (22.7.) έχει γενέθλια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου