Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Yuppi Κατασκήνωση

Το καλό είναι ότι στη ναυαγοσωστική έχεις πολύ χρόνο να σκεφτείς. Χθες λοιπόν βραδάκι μιλούσα μέσω facebook με τη θέα και τη δήμητρα, 2 κατασκηνώτριες της yuppi. Μου ήρθαν διάφορες αναμνήσεις από το 10ήμερο που ήμουν εκεί σαν κοινοτάρχης. Πέρασα διάφορες στιγμές, οι περισσότερες ήταν ευχάριστες πάντως. Αυτό όμως που με στεναχωρεί είναι ότι μερικά πρόσωπα προσπαθούν να καταστρέψουν αυτό που ονομάζεται yuppi κατασκήνωση. Λυπάμαι που τα υψηλά στελέχη δεν ήταν πρόθυμα να ακούσουν κάποιες επιθυμίες των κατασκηνωτών. Γιατί ο λόγος που ήμασταν εκεί ήταν οι κατασκηνωτές, μερικοί φαίνεται πως το είχαν ξεχάσει. Δυστηχώς τις τελευταίες χρονιές ο αριθμός των κατασκηνωτών λιγοστεύει και ίσως του χρόνου να μην ανοίξει κιόλας.

Ακούστηκε ότι ίσως να ήμουν αδιάφορος για τη κατασκήνωση και δεν ήμουν σωστός προς τα καθήκοντα μου. Αυτό δεν θα το κρίνω εγώ αλλά εσείς. Εγώ από τη μεριά μου προσπάθησα να είμαι όσο πιο κοντά γινόταν με τους κατασκηνωτές, αυτό ήταν και το βασικότερο που μας είχαν ζητήσει από την αρχή της περιόδου από τι θυμάμαι.

Σας είχα υποσχεθεί ότι θα περνούσα να σας δω και είχα σκοπό να το κάνω, η αλήθεια είναι αυτή, αλλά δεν ήθελα να φέρω περισσότερη αναστάτωση.

Ξέρω ήταν η πρώτη μου φορά στη yuppi αλλά εχω πάει σε πολλές κατασκηνώσεις στο παρελθόν, όπως στην Επανομή και στη Παναγία Δοβρά σαν κατασκηνωτής και στους προσκόπους της Βεροίας σαν βαθμοφόρος. Τι θέλω με αυτό να πω; Πως γνωρίζω πολύ καλά το τι σημαίνει κατασκήνωση. Μπορεί να είχα δηλώσει συμμετοχή και σαν ναυαγοσώστης αλλά πιστέψτε με ήταν το τελευταίο πράγμα που ρώτησα το τι χρήματα θα έπαιρνα, γιατί πολύ απλά δεν είχα έρθει γι' αυτό το λόγο! Ήρθα για να περάσω κάποιες μέρες ευχάριστες γνωρίζοντας πρόσωπα και κάνοντας με αυτό το τρόπο καινούργιες φιλίες. Μια τέτοια εμπειρία είναι ανεκτίμητης αξίας! Πιστεύω πως αυτό κατά ένα μεγάλο ποσοστό το κατάφερα. Πραγματικά την ημέρα της αποχώρησης με συγκίνησατε ρε καλόπαιδα! Μπορεί να μην έμειναν ευχαριστημένοι κάποιοι, αλλά η αγάπη των παιδιών είναι αυτό που τελικά έχει σημασία!

Πολλοί με ρωτάνε αν του χρόνου θα ξαναέρθω στη yuppi, η απάντηση είναι απλή. Το κεφάλαιο yuppi για μένα έχει κλείσει, εχω σκοπό να ερθω σαν επισκέπτης, ίσως να κανονίσω να παω σε κάποια άλλη κατασκήνωση ακόμη όμως είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζω.

Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τον κύριο Γιάννη τον αρχηγό μας που μου έδωσε τη δυνατότητα να ερθω στη yuppi. Τα φιλία μου!

Μπορείτε να γράψετε τα σχόλια σας από κάτω...

Και όπως είχα ξαναπεί δεν ξεχνάμε παραδώσεις:

Tunak Tunak Tun



2 σχόλια:

  1. Aaaaa r Adwnh!!!!!!!geia s!!!!!! egw padws pisteuw pws hsoun kataplhktikos koinotarxhs kai poly swstos oso anafora ta kathikonda s.Euxomai tou xronou na se xanadw sth Yuppi!!!!!Filia polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxa!!mpravo r antwnh..!waraia fotografiaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!xexe...ennoeitai oti hsoun souper koinotarxhs!!!!!th mas leipseis pl...kn rxesai n mas vlepeis!!flk pl!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή